اطلس قران

اطلس قران
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلس قرآن و آدرس mojtaba90.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شاید همه به خود بگوییم که قطعا منتظر ظهور آقا امام زمان(عج)هستیم،ولی در خیلی موارد اینگونه نیستیم،خیلی هایمان فقط سال به سال برای ظهورش دعا می کنیم و بیشتر از آن حتی در عمل دچار مشکلیم.نمونه اش خود من!تا حالا به این فکر هم نکرده بودم که اصلا چرا در قنوت نماز فقط ((ربنا آتنا...))را می خوانیم؟چرا نگوییم((اللهم عجل لولیک الفرج))؟ چرا دعای فرج را نخوانیم؟البته در نمازی که من می خوانم فکر همه چبز هستم الا خدا و ولی خدا که واقعا جای تأسف است!اگر واقعا منتظر ظهورش هستیم لااقل هر صبح که از خانه بیرون می رویم یک دعای فرج بخوانیم،برای ظهور او دعا کنیم که خود ایشان فرموده اند:برای ظهور من بسیار دعا کنید.

البته برای سلامتی مسؤلان نظام به ویژه روح امام راحل و آقای خامنه ای هم دعا کنید که اگر این ها نبودند اصلا مسئله مهدویت اینقدر در عمق روح جان ما نفوذ نمی نمود.


شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در قنوت دعاهای مختلف می‌خواند؛ ولی در پایان قنوت دعای "اللهم اید آیت‌الله العظمی خامنه‌ای. اللهم حفظه و وفقه و ثبته " را همیشه قرائت می‌كرد.

بیاید از همین الان با خود عهد ببندیم لااقل هر صبح و شام برای ظهورش دعا کنیم و از سایرین هم این موضوع را بخواهیم که خود نوعی امر به معروف است.پس همین الان دعای فرج را به همراه سه صلوات از ته دل بخوانید!

اللهم صل علی محمد و آل محمد

                                                                            


نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت15:08---5 آبان 1390
پیش خودت وبلاگ ساختی؟

منبع موعود نامه؟

منبع رو ننویس
پاسخ:به تو ربطی نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:56 قبل از ظهر ] [ مجتبی ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

سلام به اطلس قرآن خوش آمدید! این وبلاگ تلاش می کند موضوعاتی جالب از قرآن را برای شما بیان نماید! امیدواریم نکات جالب و آموزنده ای را از این ویلاگ فراگیرید!
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 53872
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1